الکی - قمیشی

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

 

الکی ( قمیشی )

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم

 الکی بگم جداش یم تو بگی که نمی تونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری

 دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داره

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم

 اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام

کار و بار زندگیم رو بذارم برای فردا

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه ام

بشینم یه گوشه ی دنج موهای تورو ببافم

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم

حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم

 http://mohammadesign.persiangig.com/image/theme/ghomayshiblog/cover/alaki-cover.jpg

 

 Download

پ . ن : مردم آزار روانی !( با عرض پوزش )

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк